Κατηγορίες
Το Εξπρες Της Μουσικης / Festival Express
On-Line Κράτηση / Ενοικίαση
Στις 29 Μαΐου 1970, το Φεστιβάλ Εξπρές ξεκινάει το ταξίδι του. Ταυτόχρονα, ξεκινούν τέσσερα ειδικά εξοπλισμένα αυτοκίνητα, με δύο σαλόνια, μικρές κουκέτες για ύπνο και ηλεκτρικές παροχές για κιθάρες, αρμόνια και ενισχυτές.
Επιβάτες, οι Τζάνις Τζόπλιν, Grateful Dead, Band, Μπάντι Γκάι, Μπόνι και Ντιλέινι, Great Speckled Bird, New Riders of Purple Saga και Έρικ Άντερσεν, μεταξύ άλλων. Συνολικά, η ομάδα αυτή ταξίδεψε 2150 μίλια σε όλη τη χώρα και πέρασε πέντε μέρες τρώγοντας, πίνοντας και παίζοντας μουσική πάνω στο τρένο.
Το Φέστιβαλ Εξπρές θα μπορούσε να είναι το μεγαλύτερο και σίγουρα το διαρκέστερο ροκ εν ρολ πάρτι που έχει γίνει ποτέ. Με το παρατσούκλι ?Η Αρπαχτή του Ενός Εκατομμυρίου Δολαρίων? που του κόλλησε το περιοδικό Rolling Stone, το Φέστιβαλ Εξπρές σχεδιάστηκε έτσι ώστε να εκμεταλλευτεί την, τότε ανθηρή μόδα των πολυήμερων, πολυπρόσωπων μουσικών φεστιβάλ.
Ακολουθώντας τα χνάρια του Γούντστοκ, από το καλοκαίρι του 1970 τέτοιου είδους φεστιβάλ έγιναν κομμάτι του τοπίου του ροκ εν ρολ. Το Φέστιβαλ Εξπρές σχεδιάστηκε ως ένα φεστιβάλ διαφορετικό ? θα ήταν κινητό.
Οι καλλιτέχνες θα εμφανίζονταν σε διοργανώσεις φεστιβάλ σε όλη την καναδική ενδοχώρα από το Τορόντο ως το Κάλγκαρι και η μεταφορά τους θα γινόταν με μισθωμένο τρένο. Αυτό αποδείχτηκε ευφυές, χαρακτηρίζοντας ανεξίτηλα το γεγονός χρωματίζοντάς το με μια αύρα μαγείας, καθώς ένας μεγάλος αριθμός καλλιτεχνών υπέγραψαν για την εμφάνισή τους, παρότι τους δόθηκαν μισθοί πολύ πιο κάτω από αυτούς που έπαιρναν συνήθως.
Οι μουσικοί αυτοί πίστευαν ότι η ιδέα της βόλτας με το τρένο ακουγόταν σαν "ατέλειωτο πάρτι, το καλύτερο από όλα."
Επιβάτες, οι Τζάνις Τζόπλιν, Grateful Dead, Band, Μπάντι Γκάι, Μπόνι και Ντιλέινι, Great Speckled Bird, New Riders of Purple Saga και Έρικ Άντερσεν, μεταξύ άλλων. Συνολικά, η ομάδα αυτή ταξίδεψε 2150 μίλια σε όλη τη χώρα και πέρασε πέντε μέρες τρώγοντας, πίνοντας και παίζοντας μουσική πάνω στο τρένο.
Το Φέστιβαλ Εξπρές θα μπορούσε να είναι το μεγαλύτερο και σίγουρα το διαρκέστερο ροκ εν ρολ πάρτι που έχει γίνει ποτέ. Με το παρατσούκλι ?Η Αρπαχτή του Ενός Εκατομμυρίου Δολαρίων? που του κόλλησε το περιοδικό Rolling Stone, το Φέστιβαλ Εξπρές σχεδιάστηκε έτσι ώστε να εκμεταλλευτεί την, τότε ανθηρή μόδα των πολυήμερων, πολυπρόσωπων μουσικών φεστιβάλ.
Ακολουθώντας τα χνάρια του Γούντστοκ, από το καλοκαίρι του 1970 τέτοιου είδους φεστιβάλ έγιναν κομμάτι του τοπίου του ροκ εν ρολ. Το Φέστιβαλ Εξπρές σχεδιάστηκε ως ένα φεστιβάλ διαφορετικό ? θα ήταν κινητό.
Οι καλλιτέχνες θα εμφανίζονταν σε διοργανώσεις φεστιβάλ σε όλη την καναδική ενδοχώρα από το Τορόντο ως το Κάλγκαρι και η μεταφορά τους θα γινόταν με μισθωμένο τρένο. Αυτό αποδείχτηκε ευφυές, χαρακτηρίζοντας ανεξίτηλα το γεγονός χρωματίζοντάς το με μια αύρα μαγείας, καθώς ένας μεγάλος αριθμός καλλιτεχνών υπέγραψαν για την εμφάνισή τους, παρότι τους δόθηκαν μισθοί πολύ πιο κάτω από αυτούς που έπαιρναν συνήθως.
Οι μουσικοί αυτοί πίστευαν ότι η ιδέα της βόλτας με το τρένο ακουγόταν σαν "ατέλειωτο πάρτι, το καλύτερο από όλα."